Πάνω από 600 δισ. ευρώ ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη φέτος

Της Δήμητρας Μανιφάβα

Η κατάσταση στην Ελλάδα

Το 2016 το ποσοστό των καταναλωτών που έκαναν ηλεκτρονικές αγορές διαμορφώθηκε στην Ελλάδα σε 45%, κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο. Στην Ελλάδα οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν φτάσει να αντιστοιχούν στο 2,28% του ΑΕΠ. Η πιο συχνή μέθοδος πληρωμής για παραγγελίες κάτω των 100 ευρώ είναι η αντικαταβολή, ενώ σε διαρκή άνοδο είναι η χρήση χρεωστικής κάρτας.