ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ – DOMAIN NAME

Για την επιλογή του domain name που θα επιλέξει να χρησιμοποιήσει η επιχείρηση, πρέπει να δώσουμε μερικές συμβουλές, που μπορούν να βοηθήσουν στην επιλογή.

1) Όλα τα ονόματα έχουν ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση. η διαδικασία της επιλογής απλά βοηθά στο να είναι πιο εύκολο για το χρήστη να βρει την επιχείρηση, όταν δεν γνωρίζει τη διεύθυνσή της.

2) Δημιουργούμε ένα σύνολο από μικρούς λατινικούς χαρακτήρες (a-z) και (0-1) με τη χρήση μερικές φορές και του χαρακτήρα ( – ) που να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο στο όνομα και στη δραστηριότητα της επιχείρησης.

3) Οι καταλήξεις που ελέγχονται για διαθεσιμότητα με σειρά προτεραιότητας, είναι πάντα σύμφωνα με τη δική μας εμπειρία:
• ONOMA.GR
• ONOMA.COM
• ONOMA.COM.GR
• ONOMA.EU

4) Το όνομα που επιλέγουμε φροντίζουμε να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο σε μήκος. (Δεν επιθυμούμε να δυσκολέψουμε τους υποψήφιους επισκέπτες, προτρέποντάς τους να θυμούνται μια διεύθυνση με 15-20 χαρακτήρες).

5) Εάν έχουμε αυτή τη δυνατότητα, φροντίζουμε να επιλέξουμε το όνομα που ο πρώτος χαρακτήρας, είναι αλφαβητικά υψηλότερα. Αυτό διότι ένα από τα κριτήρια και σε DIRECTORIES και σε SEARCH ENGINES είναι και το αλφαβητικό.
π.χ. Εάν έχουμε ένα ξενοδοχείο για το οποίο είμαστε αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουμε μια σύνθετη ονομασία, μαζί με τη λέξη HOTEL, προτιμούμε το όνομα ALKYONHOTEL ενώ αντιθέτως το HOTELZEFYROS.

6) Αποφεύγουμε όσο είναι δυνατόν φθόγγους που έχουν μεγάλα περιθώρια αβεβαιότητας και παρανόησης (π.χ. φ – f, ph / θ – th) και προσπαθούμε να βρούμε την απλούστερη δυνατή γραφή.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

1) Υπάρχουν πάρα πολλοί Έλληνες με το ίδιο επώνυμο. Μόνο ένας όμως θα χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική διεύθυνση με το ακριβές όνομά του. Όλοι οι υπόλοιποι θα αναγκαστούν κάποια στιγμή να συμβιβαστούν με κάποια παραλλαγή.
• Η κατοχύρωση ονόματος είναι πάντα ζήτημα ΕΠΕΙΓΟΝ, ανεξάρτητα με το πότε θα αποφασιστεί η υλοποίηση του Δικτυακού Τόπου.

2) Συναντάται το φαινόμενο, επιχειρήσεις να δημοσιοποιούν μια Ηλεκτρονική Διεύθυνση, την οποία προτίθενται να χρησιμοποιήσουν, χωρίς να έχουν φροντίσει εκ των προτέρων για την κατοχύρωσή της. ΕΓΚΛΗΜΑTΙΚΟ.

Διότι:

α) Ο επισκέπτης που θα προσπαθήσει να επισκεφθεί τη διεύθυνση που του προτείνουμε, και δεν θα δει τίποτα, σχηματίζει τη χειρότερη εντύπωση.
β) Είμαστε εκτεθειμένοι σε πλήθος κακόβουλων προσπαθειών που θα κατοχυρώσουν (με ελάχιστο κόστος) αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση και
• Είτε θα δημοσιεύουν οποιοδήποτε άσχετο περιεχόμενο, από τη στιγμή που η διεύθυνση διαφημίζεται
• Είτε θα προσπαθήσουν να μας την πουλήσουν με τεράστιο κέρδος, από τη στιγμή που γνωρίζουν ότι έχουμε ήδη επενδύσει σε αυτήν.