Συμβουλευτική - Υποστήριξη

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας, απαιτεί τη σωστή και πλήρη υποστήριξη του χρήστη. Όποιον επαγγελματία πληροφορικής και να ρωτήσεις, θα σου πεί ότι μια εργασία γίνεται, και εύκολα και δωρεάν. Η απόσταση όμως που χωρίζει την ωραία ιδέα, από το ορατό αποτέλεσμα στην επιχειρηματική δραστηριότητα, είναι τεράστια.

Το σύστημα E-TEL.GR, αναγνωρίζει ότι η τεχνολογία δημιουργείται και χρησιμοποιείται από ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, πολύ διαφορετικούς όμως μεταξύ τους, και λειτουργεί για να καλύψει αυτό το κενό.

ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ
Consulting

Ο κατάλογος των επιλογών είναι ατελείωτος. Ο επαγγελματίας όμως πρέπει να επιλέξει αυτές που μπορούν να ενσωματωθούν στην καθημερινότητά του, το κόστος τους είναι ανεκτό και θα έχουν το επιθυμητό οικονομικό αποτέλεσμα. περισσότερα...

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Education

Όλα φαίνονται τόσο εύκολα όταν κάποιος μας περιγράφει τη λειτουργία τους, ή το αποτέλεσμά τους. Η φράση 'με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούμε να..', έχει γίνει κλισέ για όλες τις εφαρμογές πληροφορικής. Είναι δυστυχώς σα να λέμε σε κάποιον ότι με κάποιο κόστος αγοράζει όλα τα βιβλία της Ιατρικής Σχολής οπότε μπορεί να γίνει και γιατρός. περισσότερα...

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Support

Η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται η πληροφορική είναι ραγδαία. Ακόμα και οι ειδικοί του κλάδου δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν. Με μοναδικό σύμμαχο τη συνεχή καθημερινή ενημέρωση από το διαδίκτυο, μπορούν να συνεχίσουν την εργασία τους. Ανταλλάσουν πληροφορίες με τεχνικούς από όλο τον κόσμο και έτσι εξελίσσουν και υποστηρίζουν τις εφαρμογές τους.
Είναι όμως αυτή δουλειά του επαγγελματία; περισσότερα...

Ενδεικτικές Υπηρεσίες

Επιλογή Domain Name

1) Όλα τα ονόματα έχουν ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση. η διαδικασία της επιλογής απλά βοηθά στο να είναι πιο εύκολο για το χρήστη να βρει την επιχείρηση, όταν δεν γνωρίζει τη διεύθυνσή της. 2) Δημιουργούμε ένα σύνολο από μικρούς λατινικούς χαρακτήρες (a-z) και (0-1) με τη χρήση μερικές φορές και του χαρακτήρα ( – ) που να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο στο όνομα και στη δραστηριότητα της επιχείρησης. 3) Οι καταλήξεις που ελέγχονται για διαθεσιμότητα με σειρά προτεραιότητας, είναι πάντα σύμφωνα με τη δική μας εμπειρία: • ONOMA.GR • ONOMA.COM • ONOMA.COM.GR • ONOMA.EU 4) Το όνομα που επιλέγουμε φροντίζουμε να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο σε μήκος. (Δεν επιθυμούμε να δυσκολέψουμε τους υποψήφιους επισκέπτες, προτρέποντάς τους να θυμούνται μια διεύθυνση με 15-20 χαρακτήρες). 5) Αποφεύγουμε όσο είναι δυνατόν φθόγγους που έχουν μεγάλα περιθώρια αβεβαιότητας και παρανόησης (π.χ. φ – f, ph / θ – th) και προσπαθούμε να βρούμε την απλούστερη δυνατή γραφή. 6) Αν είναι δυνατόν, προσπαθούμε να περιέχεται και κάποια από τις κυριότερες λέξεις κλειδιά, που θα χρησιμοποιούσε κάποιος στην αναζήτηση για να βρει την επιχείρησή μας. Βοηθά πολύ στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Στατικό ή Δυναμικό περιεχόμενο;

Η επιλογή εξαρτάται από τη φύση της εργασίας μας. Αν αυτή επιβάλλει συχνή αλλαγή του περιεχομένου, ή θα μπορούσε με 2-3 αλλαγές το χρόνο (προσφορές, διακοπές, εκδηλώσεις κλπ.) να καλύπτει την ενημέρωση του επισκέπτη. Επίσης αν έχετε τη διάθεση να αφιερώσετε χρόνο στην ενημέρωση και τον εμπλουτισμό του web site. Για παράδειγμα ένας λογιστής ή ένας γιατρός, θα μπορούσαν να αναρτούν συχνά δημοσιεύσεις σχετικές με τις εξελίξεις στο αντικείμενό τους, αν όμως δε σκοπεύουν να αφιερώνουν κάποιο χρόνο σε αυτό, τότε το λογισμικό παραμένει αναξιοποίητο.

Υλοποίηση ή όχι E-SHOP;

Εξασφαλίστε ότι το site θα ενημερώνεται αξιόπιστα, θα αφιερώνει κάποιος τον απαραίτητο χρόνο για να παρακολουθεί συνέχεια την κίνησή του, και ότι μπορείτε να εξοικειωθείτε με το διαχιριστικό περιβάλλον. Η επένδυση σε χρόνο είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν της υλοποίησης, οπότε πρέπει να αξιολογηθεί. Σίγουρα δεν είναι το πρώτο βήμα για τη δικτυακή παρουσία.

Πλεονεκτήματα για τα μέλη

img

ΕΥΚΟΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ
Δεν υπάρχει κάποιος επαγγελματίας στην εποχή μας που να μην αναγνωρίζει ότι η αξιοποίηση του internet θα τον βοηθούσε. Δεν ξέρει όμως από που να ξεκινήσει, πόσο κοστίζει το καθετί, δε μπορεί να εκτιμήσει τι θα του αποδώσει και τι όχι. Έτσι συνεχώς αναβάλλει τις αποφάσεις του, προσπαθώντας να καταλάβει μέσα από γνώμες γνωστών και φίλων, και αναζήτηση στο δίκτυο τι και πώς πρέπει να υλοποιήσει. Με το σύστημα e-tel.gr, συζητώντας με κάποιον άνθρωπο, όχι ειδικό, αλλά ενημερωμένο από διάφορους αναγκαίους ειδικούς, καταλήγει στην στρατηγική που πρέπει να υιοθετήσει, και ποιά θα είναι τα πρώτα του βήματα.

Συμπέρασμα

Το ερώτημα δεν είναι πλέον αν ένας επαγγελματίας πρέπει να αξιοποιήσει τις υπηρεσίες που του προσφέρονται στο internet, αλλά το πώς. Η σωστή καθοδήγηση για το ξεκίνημα αυτής της επιχειρηματικής κίνησης, αλλά και σε όλη τη διάρκειά της, είναι κρίσιμη για την επιτυχία της και την αποδοτικότητά της.