Μείωση Κόστους Λειτουργίας

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας, συμβάλλει ουσιαστικά, στον εξορθολογισμό πολλών στοιχείων κόστους της επιχείρησης.

Το διαδίκτυο και γενικά η πληροφορική δεν κάνουν τίποτα που δε γινόταν και πριν. Απλά το κάνουν πιο καλά, πιο φθηνά και πιο γρήγορα.

Εργατικό Κόστος

Μια εφαρμογή ηλεκτρονικής παραγγελιοληψίας, εξοικονομεί πολύ χρόνο, από ανθρώπους που είναι επιφορτισμένοι με αυτή την εργασία.
Αποφεύγουμε προβλήματα όπως καθυστέρηση λόγω κατειλημένων γραμμών, παρανοήσεις κλπ. περισσότερα...

Κόστη Προβολής & Διαφήμισης

Με τη δικτυακή παρουσία η επιχείρηση, είτε ελαχιστοποιεί το κόστος, είτε μεγιστοποιεί την απόδοση των παραδοσιακών τρόπων. Εντυποδιανομή, καταχωρήσεις στον τύπο ή σε ηλεκτρονικά μέσα, έχουν πολύ μεγαλύτερη απόδοση όταν παραπέμπουν σε μια εκτεταμένη και ενημερωμένη διαδικτυακή παρουσία. περισσότερα...

Ενδεικτικές Υπηρεσίες

Κόστη Προβολής & Διαφήμισης

Επιτυγχάνουμε μεγιστοποίηση της απόδοσης, καθώς και μείωση της δαπάνης, αφού μπορούμε να περιορίσουμε την έκτασή τους, άρα και τη δαπάνη, ενσωματώνοντας μια ηλεκτρονική διεύθυνση που παραπέμπει σε όσο εκτενές περιεχόμενο θέλουμε.

Οποιοσδήποτε επαγγελματίας επενδύει σε κάποια διαφήμιση, είτε έντυπη είτε ηλεκτρονική, από διανομή φυλλαδίων, καταχώρηση στον τύπο ή σε κάποιον ηλεκτρονικό οδηγό, προσθέτοντας μόνο μία ηλεκτρονική διεύθυνση, μεγιστοποιεί την έκταση της παρουσίας του, με ένα πολύ μικρό κόστος σε σχέση με αυτές τις ούτως ή άλλως πληρωμένες καταχωρήσεις.

Παρατηρείται, δυστυχώς όχι σπάνια, το φαινόμενο επαγγελματίες να δημοσιεύουν μια ηλεκτρονική διεύθυνση που όχι μόνο δε λειτουργεί, αλλά δεν είναι ούτε καν κατοχυρωμένη, και ιδιοκτησία τους. Αυτή η απερισκεψία, όχι μόνο δημιουργεί κακή εντύπωση στον επισκέπτη, αλλά εκθέτει σε κινδύνους από κακόβουλες, εκβιαστικές ενέργειες.

Προτάσεις

img

ΕΝΤΥΠΟΔΙΑΝΟΜΗ
Είναι βασική αρχή της διαφήμισης ότι είναι απαραίτητη η διάρκεια. Μόνο τότε έχει αποτέλεσμα. Κλασικό παράδειγμα όλες οι επιχειρήσεις delivery, που σε τακτά χρονικά διαστήματα διανέμουν το φυλλάδιο με τον κατάλογό τους, ενσωματώνοντας κάποια προσφορά ή αλλάζοντας προϊόντα, στους ίδιους πελάτες, όχι για να βρουν καινούριους αλλά κυρίως για να υπενθυμίσουν την παρουσία τους στους υπάρχοντες. Ο ηλεκτρονικά δημοσιευμένος κατάλογος, σε συνδυασμό με περιοδικό newsletter και με συστήματα loyalty (επιβράβευση τακτικών πελατών) εξοικονομεί σημαντικό κόστος και αυξάνει σημαντικά τη συχνότητα και ποιότητα της επικοινωνίας.

img

ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σίγουρα δεν υπάρχει άλλο μέσο με τόσο κοινό όσο το διαδίκτυο. Ίσως δε μας απασχολούν τα 6.000.000 χρηστών στην Ελλάδα, αν είμαστε μια τοπική ή εξειδικευμένη επιχείρηση. Το μόνο που μπορούμε να κρατήσουμε είναι ότι οι μισοί από τους υποψήφιους πελάτες μας, χρησιμοποιούν το internet για αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών, και οι περισσότεροι το έχουν συνέχεια μαζί τους με μια έξυπνη συσκευή (smartphone - tablet).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι στοχευμένη, γιατί εμφανίζεται μόνο σε χρήστες που ψάχνουν για αυτό που προσφέρουμε, είναι δίκαιη, γιατί πληρώνουμε μόνο για όσους επισκέπτονται τη σελίδα μας και ευέλικτη, γιατί μπορεί με τη σωστή παρακολούθηση να αλλάζει και να προσαρμόζεται συνεχώς.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ.