Κόστη Προβολής & Διαφήμισης
Επιτυγχάνουμε μεγιστοποίηση της απόδοσης, καθώς και μείωση της δαπάνης,
αφού μπορούμε να περιορίσουμε την έκτασή τους, άρα και τη δαπάνη,
ενσωματώνοντας μια ηλεκτρονική διεύθυνση που παραπέμπει σε όσο εκτενές
περιεχόμενο θέλουμε.
Οποιοσδήποτε επαγγελματίας επενδύει σε κάποια διαφήμιση,
είτε έντυπη είτε ηλεκτρονική, από διανομή φυλλαδίων,
καταχώρηση στον τύπο ή σε κάποιον ηλεκτρονικό οδηγό,
προσθέτοντας μόνο μία ηλεκτρονική διεύθυνση, μεγιστοποιεί
την έκταση της παρουσίας του, με ένα πολύ μικρό κόστος σε σχέση
με αυτές τις ούτως ή άλλως πληρωμένες καταχωρήσεις.
Παρατηρείται, δυστυχώς όχι σπάνια, το φαινόμενο επαγγελματίες
να δημοσιεύουν μια ηλεκτρονική διεύθυνση που όχι μόνο δε λειτουργεί,
αλλά δεν είναι ούτε καν κατοχυρωμένη, και ιδιοκτησία τους. Αυτή η
απερισκεψία, όχι μόνο δημιουργεί κακή εντύπωση στον επισκέπτη,
αλλά εκθέτει σε κινδύνους από κακόβουλες, εκβιαστικές ενέργειες.
Προτάσεις
ΕΝΤΥΠΟΔΙΑΝΟΜΗ
Είναι βασική αρχή της διαφήμισης ότι είναι απαραίτητη η διάρκεια. Μόνο τότε έχει
αποτέλεσμα. Κλασικό παράδειγμα όλες οι επιχειρήσεις delivery, που σε τακτά χρονικά
διαστήματα διανέμουν το φυλλάδιο με τον κατάλογό τους, ενσωματώνοντας
κάποια προσφορά ή αλλάζοντας προϊόντα, στους ίδιους πελάτες, όχι για να βρουν
καινούριους αλλά κυρίως για να υπενθυμίσουν την παρουσία τους στους υπάρχοντες. Ο
ηλεκτρονικά δημοσιευμένος κατάλογος, σε συνδυασμό με περιοδικό newsletter και με
συστήματα loyalty (επιβράβευση τακτικών πελατών) εξοικονομεί σημαντικό κόστος και
αυξάνει σημαντικά τη συχνότητα και ποιότητα της επικοινωνίας.
ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σίγουρα δεν υπάρχει άλλο μέσο με τόσο κοινό όσο το διαδίκτυο. Ίσως δε μας απασχολούν
τα 6.000.000 χρηστών στην Ελλάδα, αν είμαστε μια τοπική ή εξειδικευμένη επιχείρηση.
Το μόνο που μπορούμε να κρατήσουμε είναι ότι οι μισοί από τους υποψήφιους πελάτες μας,
χρησιμοποιούν το internet για αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών, και οι περισσότεροι
το έχουν συνέχεια μαζί τους με μια έξυπνη συσκευή (smartphone - tablet).
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι
στοχευμένη,
γιατί εμφανίζεται μόνο σε χρήστες που ψάχνουν για αυτό που προσφέρουμε,
είναι
δίκαιη,
γιατί πληρώνουμε μόνο για όσους επισκέπτονται τη σελίδα μας και
ευέλικτη,
γιατί μπορεί με τη σωστή παρακολούθηση να αλλάζει και να προσαρμόζεται συνεχώς.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ.