Αύξηση Ζήτησης

Ευχαριστημένοι και πιστοί πελάτες, δημιουργούν αυξημένη ζήτηση.

Η συντήρηση των πελατών μας, σαν κύριο στόχο έχει να αποφύγουμε την απώλεια κύκλου εργασιών, από πελάτες που έχουν μείνει για κάποιο λόγο δυσαρεστημένοι από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.
Δεύτερος στόχος είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών που μας φέρνουν οι υπάρχοντες πελάτες. Αυτό επιτυγχάνεται με ενημέρωση για υπηρεσίες που παρέχουμε εκτός από αυτές που συνήθως χρησιμοποιούν οι πελάτες μας, για να τους ωθήσουμε να δοκιμάσουν και αυτές, και με προγράμματα επιβράβευσης (Loyalty) που δίνουν δώρα σε πελάτες που φτάνουν ένα στόχο μηνιαίου ή ετήσιου τζίρου, ώστε να τους δώσουμε ένα κίνητρο να παραμείνουν πελάτες μας.

> Για να έχουμε τους πελάτες μας συνεχώς ενημερωμένους για τις υπηρεσίες μας, είναι αυτονόητο ότι πρέπει αυτές κάπου να βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή, ώστε να μπορούμε και εμείς να ενημερώνουμε τακτικά και εύκολα.
> Το newsletter και οι αναρτήσεις στα social media κάνουν την επικοινωνία, πάμφθηνη και άμεση.
> Η ηλεκτρονική τήρηση του αρχείου των πελατών μας, είναι απαραίτητη για να μπορούμε να κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση marketing μέσω διαδικτύου.
> Το ηλεκτρονικό κατάστημα, έχει δυνατότητα να προτείνει σχετικά ή συμπληρωματικά προϊόντα.

> Επιχειρήσεις διανομής φαγητού - delivery, που θέλουν να υπενθυμίζουν την παρουσία τους και να επιβραβεύουν τους τακτικούς πελάτες.
> Γιατροί που θέλουν να ωθήσουν τους ασθενείς τους , σε τακτικές, προληπτικές εξετάσεις.
> Ασφαλιστές που θέλουν να προωθήσουν συμβόλαια και σε άλλους κλάδους.

Πώς επιτυγχάνω την αύξηση της κατανάλωσης;

Σε όλους τους πωλητές έχουμε συναντήσει αυτές τις τακτικές. Πχ. ρούχα που συνδυάζονται με την επιλογή μας, ή ορεκτικά που ταιριάζουν με το φαγητό ή το κρασί που παραγγείλαμε. Το πρόβλημα είναι ότι λειτουργούν μόνο όταν έχουμε προσωπική επαφή με τον πελάτη. Η κίνηση που γίνεται στην εποχή μας είναι η προσφορά bonus που αποκτώνται με τη χρήση και εξαργυρώνονται με εκπτώσεις ή δώρα (super market, πιστωτικές κάρτες, αεροπορικές εταιρείες κλπ.).

Σχετικό Υλικό

Επιτυχημένες Πρακτικές.

...