Συντήρηση Πελατολογίου

Αποφυγή της απώλειας των πελατών μας.

Πριν αρχίσουμε να ψάχνουμε για νέους πελάτες, για να επεκτείνουμε τη δουλειά μας, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι συντηρούμε τους υπάρχοντες.

Η συμβολή των εργαλείων του διαδικτύου, αφορά κυρίως τον τομέα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Σημαντικότεροι τρόποι, για να υπενθυμίζουμε στον υπάρχοντα πελάτη την παρουσία μας, και να τον κάνουμε να νοιώθει ότι έχει μια πιο στενή σχέση με τη δική μας επιχείρηση και όχι με κάποια άλλη, ανταγωνιστική, είναι οι παρακάτω:
> Τακτικό Newsletter, με νέα που αφορούν τον κλάδο μας, η την επιχείρησή μας.
> Σελίδα στο facebook, ώστε πελάτες μας να την ακολουθούν και να ενημερώνονται συνεχώς για τις δραστηριότητες.
> Επικοινωνία μέσω messenger για άμεση και προσωποποιημένη υποστήριξη.

Πολλοί επαγγελματίες, που έχουν μακροχρόνια σχέση με πελάτες, όπως πχ, οδοντίατροι, γυναικολόγοι, συνεργεία αυτοκινήτων και πολλοί άλλοι στέλνουν ενημέρωση για υπενθύμιση ετήσιου τακτικού check up ή service.
Επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης στέλνουν ενημέρωση για προσφορές, ή έκτακτες εκδηλώσεις.
Οι εμπορικές επιχειρήσεις, στέλνουν ενημέρωση για νέες παραλαβές προϊόντων, ή προσφορές για προϊόντα σε έκπτωση.

Πώς ωφελεί το τακτικό newsletter;

Στην εποχή μας, υπάρχει πληθώρα προϊόντων για να επιλέξετε. Αν θέλετε τα προϊόντα που προσφέρετε εσείς να έχουν προτεραιότητα για τους πελάτες σας, δοκιμάστε το email μάρκετινγκ. Eίναι ένα εξαιρετικό εργαλείο. Για ποιο λόγο; Χτίζει στενές σχέσεις ανάμεσα σ΄εσάς και τους πελάτες σας. Δεν κοστίζει πολύ. Και λειτουργεί καλά και στις κινητές συσκευές.
Τέλος, ζητήστε μέσω email σχόλια για την εμπειρία τους. Απλά εφόσον το κάνετε αυτό, πρέπει να είστε έτοιμοι να τους απαντήσετε άμεσα. Γνωρίζοντας τι πήγε καλά και τι όχι, μπορείτε να προσφέρετε λύσεις σε κάποιο πρόβλημα που προέκυψε ή απλώς να τους ευχαριστήσετε. Αυτό είναι όλο. Το email μάρκετινγκ είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναπτύξετε σχέσεις με υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες.

Εκπαιδευτικό Υλικό https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/

Σχετικό Υλικό

Σωστές πρακτικές e-mail marketing.

Λοιπόν, έχετε τραβήξει την προσοχή των πελατών σας και άνοιξαν το email σας. Σε αυτό το σημείο, να θυμάστε πόσο πολυάσχολοι είναι οι πελάτες σας και πόσα ακόμα email λαμβάνουν κάθε ημέρα. Ακόμα κι αν έχετε συντάξει το πιο ενδιαφέρον μήνυμα του κόσμου, πιθανότατα απλώς θα προβούν σε μια γρήγορη ανάγνωση. Για αυτό, μπείτε κατευθείαν στο ζητούμενο. Οι παράγραφοι θα πρέπει να είναι σύντομες, από μία έως τρεις προτάσεις, και να εστιάζουν σε μία ιδέα. Μπορείτε πάντα να παρέχετε links, δηλαδή συνδέσμους που αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κλικάρει πάνω τους και να μεταφερθεί στην ιστοσελίδα σας για περισσότερες πληροφορίες. Μπορεί στην ιστοσελίδα σας να χρησιμοποιείτε πιο επίσημη γλώσσα αλλά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να έχουν ένα πιο φιλικό και καθημερινό ύφος. Τα links μπορούν να παροτρύνουν τους παραλήπτες να κάνουν κλικ σε προσφορές ώστε να οδηγηθούν στην ιστοσελίδα σας. Χρησιμοποιείτε bold γραμματοσειρά για να τονίσετε κάτι σημαντικό. Υπάρχει και κάτι τελευταίο που θα είναι καλό να συμπεριλάβετε. Στο τέλος του email βάλτε links που να δίνουν τη δυνατότητα στους παραλήπτες να καταργήσουν την εγγραφή, να αλλάξουν τις προτιμήσεις email ή να ενημερώσουν τα στοιχεία τους. Το να μπορεί ένας παραλήπτης να ζητήσει να μην λαμβάνει τα email σας δεν είναι μόνο καλή εξυπηρέτηση πελατών, αλλά σε πολλές χώρες απαιτείται και από τη νομοθεσία. Να θυμάστε, λοιπόν: Αφιερώστε χρόνο για να βρείτε ένα σύντομο και δυνατό θέμα. Συντάξτε περιεκτικό περιεχόμενο με διασκεδαστικό και ελκυστικό ύφος. Συμπεριλάβετε χρήσιμα links που θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών σας και πιθανότατα θα οδηγήσουν σε πωλήσεις. Κάθε καμπάνια email μάρκετινγκ θα σας διδάξει περισσότερα σχετικά με το τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι κι έτσι με τον καιρό, θα μπορείτε να δημιουργείτε καλύτερες καμπάνιες για τους πελάτες σας.

Εκπαιδευτικό Υλικό https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/