Στις μέρες μας οι χρήστες μπαίνουν στο internet από κινητά πιο συχνά από ό,τι από υπολογιστές.
Συμπέρασμα: To site της επιχείρησής σας πρέπει να είναι φιλικό προς κινητά. Δηλαδή, πρέπει να λειτουργεί καλά σε μικρότερες οθόνες.
Σημαντικό ρόλο παίζει η συνάφεια των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιείτε σε σχέση με αυτό που πληκτρολογεί ο χρήστης.
Aλλά υπάρχει και κάτι ακόμα που μετράει για τα κινητά. Τι είναι αυτό; Η ταχύτητα φόρτωσης και η ευκολία χρήσης. Γιατί ο χρήστης κινητού συνήθως δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του.
Την ταχύτητα φόρτωσης την καθυστερούν, υπερβολικά μεγάλες εικόνες και μεγέθη αρχείων, οπότε προσέξτε το.
Χρηστικότητα είναι η εύκολη πλοήγηση ενός επισκέπτη που μπήκε στο site σας από κινητό.
Είναι σημαντικό να φροντίσετε το site της επιχείρησής σας να λειτουργεί καλά σε κινητά.
Ένα site φιλικό προς κινητά θα αυξήσει τους επισκέπτες σας άρα και τις πωλήσεις σας.
Εκπαιδευτικό Υλικό https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/
Εικαστικό vs Προσβασιμότητα. Τι να επιλέξω;
Η επιλογή εξαρτάται από το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου, αλλά κυρίως από τις συνήθειες του επισκέπτη. Αν πχ. κάποιος θέλει να απολαύσει τα έργα ενός μεγάλου καλλιτέχνη, δε θα το κάνει στο δρόμο από το κινητό του, αλλά θέλει να τα μελετήσει από την άνεση του Η/Υ του. Το αντίστροφο όμως ισχύει για έναν δικτυακό τόπο που ο επισκέπτης θέλει να πάρει άμεσα μια πληροφορία, ή να διαβάσει κάποια κείμενα.
Πώς εμφανίζεται από το κινητό μου;
Παγκόσμιος ιστός και κινητά: Δύο κόσμοι συναντιούνται
Εκπαιδευτικό Υλικό https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/
Χρήση του κινητού πλέον σε σημαντικές ψηφιακές συναλλαγές.
Οι 9/10 πλέον online καταναλωτές έχουν καθημερινά πρόσβαση στο Internet μέσω του κινητού τους, ενώ 8/10 μέσω του φορητού Η/Υ, 7/10 μέσω του tablet και μόνο 6/10 μέσω του σταθερού H/Y. Το κινητό πλέον εδραιώνεται ως ψηφιακό μέσο και για σημαντικές ψηφιακές συναλλαγες για τους online καταναλωτές αφού 1/4 το χρησιμοποιεί καθημερινά/συχνά για online banking, 1/5 για αναζήτηση προσφορών, 1/5 για χρήση mobile εφαρμογών των εταιριών (προμηθευτών ή λιανεμπόρων) και 1/6 για αναζήτησή τιμών ενω βρίσκονται ήδη σε φυσικό κατάστημα.
Ετήσια Ερευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δεκέμβριος 2016